En rigtig god service. Vi havde problemer med vores varme brugsvand, og vi er på fjernvarme. Vi havde tidligere haft en anden VVS på arbejdet, der skiftede en termostat, hvilket også virkede i kort tid. Teknikeren fra Ingo kom hurtigt, og fik pejlet sig frem til, at filtrene var møget helt til. Han ordnede det hurtigt og effektivt. Og som en lille bonus havde han selv taget kontakt til fjernvarmen bagefter, som dækkede udgifterne, da det var de 'udevendige' filtre, der var stoppet helt til. Top service, og uden beregning som en kæmpe bonus.
Hej Morten Mange tak for din anmeldelse, det betyder virkelig meget for os, at høre din feedback. -Michael Ingo Olsen